بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


گزارش و حاشیه های تمرین تیم فوتبال استقلال
تمرین تیم استقلال - 22/06/1391 - کمپ زنده یاد ناصر حجازی
در تمرین امروز 29 شهریور اکثر بازیکنان آبی پوش پایتخت به غیر از امیرحسین صادقی و منوچهری که پس از گذشت 10 دقیقه از تمرین به سایر بازیکنان پیوستند آغاز شد و امیر قلعه نوعی در ابتدای تمرین بازیکنان را گرد خود جمع کرد و به مدت 10 دقیقه با آنها صحبت کرد و هواداران پشت دربهای بسته نظاره گر تمرین هستند.
گفتنی است، 50 هوادار برای تشویق آبی پوشان پشت درب آکادمی فوتبال استقلال حضور پیدا کرده اند.
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران با همراهان خود در ساعت 18:10 دقیقه بر سر تمرین استقلالی ها حاضر شد و این در حالی بود که وی در تمرین امروز سرخپوشان پایتخت نیز حضور پیدا کرده بود.
لازم به ذکر است، خسرو حیدری دیرتر از سایر بازیکنان و با عجله در ساعت 18:15 دقیقه به تمرین رسید و هواداران پشت درب ورزشگاه نسبت به عدم حضورشان در محل تمرین اعتراضات خود را ابراز می کنند و از اینکه قرار بوده آبی پوشان پشت دربهای بسته تمرین کنند اظهار بی اطلاعی کردند.
شایان ذکر است: هواداران برای اینکه بتوانند به داخل آکادمی فوتبال استقلال راه یابند و تمرین آبی پوشان پایتخت را تماشا کنند آنقدر امیر قلعه نوعی را تشویق کردند تا وی اجازه داد درب آکادمی باز شود و هوادارانی که در محل تمرین استقلالی ها حضور داشتند به داخل راه یابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:تمرینات,استقلال,حاشیه ها,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com